
Kızlar bacağım yandı su topladı patladı. Doktorun verdiği kremi sürüp, gazlı bez sarıyorum hala. Ama kenarları ağrı yapıyor resmen.
Deneyimi bilgisi olan var mı, ne yapmam lazım. Yarın doktora gidicem ama şuan banyo yapmak istiyorum yapsam bir şey olurmu sormak istedim.