Arkadaşlar, bebeğim 9 gün önce el ayak hastalığı geçirdi, şu an el ayak hastalığı yönünden toparlandı ama ses kısıklığı var 1 haftadır, biz işe giderken arkamızdan ağlıyor, ağladığı için mi bilemiyorum ama canım sıkılmaya başladı ses kısıklığından ötürü, 9 gün önce doktora götürdüğümde boğazında kızarıklık var demişti Dr, onun dışında zaten huzursuz bir bebek, çözemedim. Ateş vs yok, ağlayınca burnu akıyor ama normal şartlarda akma da yok? Yarına randevu aldım