defnesmam42 Hanımlar kızım hepsini yemedi bende ertesi güne bıraktım dolaba koydum . Yarın onu nasip ısıtıp yedirebilirim en sağlıklı ısıtma yöntemi nasıl fırına atıp ısıtmayi düşündüm ama sizler nasıl yapıyorsunuz?
avkatanne benim de dün kalmıştı bugün airfryda bir kaç dakika ısıttım. azıcık şey için koca fırını açmak istemedim. ama yemek vs kaldığında tabağı çaydanlığın üzerine koyuyorum öyle ısıtıyorum. ya da kavanozdaysa kavanozu sıcak suya oturtuyorum.
defnesmam42 avkatanne ayferim yok ben fırını açarım hiç mühim değil sadece sağlık açısından hangisi daha iyi onu öğrenmek istedim
hatice358 Isıtmadan biraz dışarda bekletip balık ekmek yapabilirsiniz ya da ekmeğin arasına koyunca bi kaç dk tosta basın ısıtılınca tadı kokusu değiştiği için ben böyle yapıyorum
defnesmam42 hatice358 14 aylık ekmek arası balık yemez ekmek yiyen biri de değil nadiren ekmek yiyor o yüzden sadece balık