Benim de bebeğim 62 günlük az önce bi ağlama krizinden çıktık. Uyanıkken full mızmız ağlıyor ağlama krizlerine giriyor kolik değil ama çok ciddi gaz problemi var gazı olmasa bile mızmız. Uyanıkken bırakın aktiviteyi tummy time falan bebeğimle gülüşüp oynayamıyorum bile hep ağlıyor. Ben sadece bu çok ağlamalı kriz anında çok yüksek ses olmayacak şekilde beyaz gürültü açıyorum anında susuyor. Cidden anında susuyor ve uyuyor. Zararlı vs diyorlar ama artık çaresiz kaldığımda dikkat ederek açıyorum. Ayrıca iki doktora sordum zararlı değil sadece sesi yüksek olmasın ve bebeğin dibine koymayın telefonu vs demişlerdi. Her türlü bu ağlamalarını kabullenmemiz gerekiyor bir saat önce bende onunla birlikte ağlıyordum sizin gibi… bakalım kaçıncı ayda bitecek bu krizleri