Bebeğim 37 günlük. Gündüz bebeğimi uyuturken sorun yaşamıyorum ama akşam ve gece uyuturken sanırım strese giriyorum ya uyumazsa diye ve çok da dayanamayıp çoğu zaman eşime veriyorum uyutsun diye. Kendimi sakinleştirip stresimi azaltmaya da çalışıyorum ama başarılı olamıyorum. Benim gibi bu sorunu yaşayıp çözüme kavuşturan oldu mu? Önerilerinizi bekliyorum 🥹