Hanımlar merhabalar oğlum haftaya 14 aylık oluyor bu hafta özellikle gündüz uykuları dahil inanılmaz uyanmaya başladı zaten uyanan bir bebekti ama gece 10 kere kalkıyorum sürekli uyanıyor. Emziğe aşırı düşkünlük başlamıştı son zamanlarda gündüzleri gördükçe istiyordu bende komple emziği bıraktım öyle bıraktık ama küçük olduğundan mıdır aramadı da yani ama aşırı uyanma sebebi bu olabilir mi yoksa bu zamanlarda bir atak mı var? Başka dabir sıkıntısı yok benim gördüğüm. Gerçekten çok zor bir hafta geçirdim geçiyor uyku nedir anlayamıyorum aklım saatleri gece ne oldu bitti uykusuzluktan kavramıyor bile. Atak mı geçer mi emziksizlik mi ne olabilir