Merhaba sağ göğüs kaburgalarımda ve sağ boynumdan gelen yoğun bir ağrı var özellikle sağ göğsümün tam üstündeki kemiğim çok ağrıyor ve elimi dokununca acıyor şişlikler de var gibi sağlık ocağı doktorum bir krem ve Brufen verdi emzirrken kullanılır dedi ama baktığımda emzirenler kullanamaz süte geçiyor yazıyor bebeğim daha 2 aylık kullanan varmı acaba