avkatanne Dün acaba son gündüz uykusunu geç yaptı diye mi gece zor uyudu diye sormuştum. Bugün son uykuyu erken yapmamıza rağmen uykuya direniyor. Gözü kapalı bağırıyor. 8 ay 8 günlüğuz atak falan mı var ayyy çıldıranziiiiiii 🫠
beybitolat avkatanne 8 ay 25 günlük. Tam 25 gündür bu haldeyiz. O kadar düzenliydi ki uykuları taaaki 8.ayın ilk gününe kadar
bebisbebis_ avkatanne 8. Aya gireli 5 gün oldu 5 gündür gece uykusu nedir unuttuk koyduğum gibi uyanıyor en uzun uyuduğu 10 dakikadır şu an da uyutmaya çalışıyorum ama yatağına bıraktığım gibi kriz
bidebayilistersenferiya avkatanne hellooo 8 aylık başladı 9.5 aylık oldu hala aynı. Delirmeme 🤏 ahanda bu kadar kaldı. İnşallah sizinki çabucak geçer 🥲
avkatanne beybitolat nazara mı geldik diyorum al bizden de o kadar. 19.30 olduğunda direkt uykuya geçerdi kendi :(
beybitolat avkatanne bizde nazar sanıyoduk ama atakmış maalesef jshshshhs neyseki az kaldı umarım hemen geçer
avkatanne irmhzl ilk dişimizi geçen hafta çıkarttık ama kabarıklar da var muhtemelen diş de atağa eklendi.
avkatanne beybitolat umudunuzu kırmak istemem ama 11 aylık olduk geçmedi diyenleri okudum az önce bi korkmadım değil asdjfj.
beybitolat tuayyo 5 aylıkken değilde 4.ayda biraz mızmızdı ama ben 8.aya kadar hiç zorlanmamışım gerçekten
tuayyo beybitolat valla 4. Aya kadar benimkide mükemmeldi şuan 5 ay 3 günlük 1 aydır beni mahvediyor asla kucaktan inmek istemiyor kucakta sallanarak uyumak istiyor sürekli yatağında da yatmıyor napıcam bilmiyorum gerçekten
avkatanne bidebayilistersenferiya 11 aylık olduk geçmiyo diyen gördü bu gözler…. korkmuyorum titriyorum adeta…..