Arkadaşlar merhaba oğluma konuşma ve dil terapisti için rapor çıkaracağım ve hemen yarın sabaha randevu buldum bu çözgere 182den randevu alırken görevli çocuğun vukuatlı nüfus kayıt örneğini yanımızda götürmemizi istedi ve şuan bu örneği çıkaramıyorum e devlet üzerinden çıkıyormuş ama e devlette çift aşamalı giriş özelliğini aktif edin diyor bunun içinde telefonda nfc özelliği olması gerek telefonumuzda nfc özelliği olmadığı için alamıyoruz yakın zamanda Bilkent şehir hastanesi çözger bolumune randevu alıp giden oldu mu bunu illaki istiyorlar mı bunu almadan sabahki randevuma gitsem muayene edilenz mi