Emziriyorsanız ön sütü içip doyurucu ve yağlı olan sütü içemeden yoruluyor olabilir. Erken uyuyakalıyor yada bırakıyordur belki bu sebeple. Sütünüzü sağıp emzirdikten sonra teklif edebilirsiniz, ya da mama destekli gidiyorsanız emzirme üstüne 30 cc mama takviyesi yapabilirsiniz. Böylece tam doyuyormu anlamış olursunuz ve olasılıkları elersiniz 🤗