Nova ben de aynı dertten muzdaribim. Evde bir sürü Gap, Benetton, Zara olan kıyafetler, Nike eşofmanlar var, kayak kıyafetleri var. Günlük markaları verdim, bunlara kıyamıyorum.
Vakti müsait ve bu işlerle uğraşmayı seven bir arkadaşım var. Önümüzdeki ay hepsini ona vereceğim, o satışa koyacak. Kazanılan paradan o da pay alacak aramızda anlaşacağız😃