Ya kızlar benim senelerdir hem alt hem üst kirpiklerimin dinlerinde çapak oluşuyor ve sürekli hiç geçmiyor ben önceleri kullandığım makyaj malzemelerinden olduğu sanıyordum çünkü lise yıllarından beri göz kalemi eyeliner falan kullanırım ama geçen gün araştırdım kirpik dibi iltihabıymış yani öyle bir hastalık varmış yeni öğrendim göz doktoruna bir türlü randevu bulamıyorum o kadar kötü birşeyki her sabah gözlerinizde kalıp kalıp çapaklarla uyanıyorsunuz şimdi diyeceksinizki neden doktora gitmedin daha önce gittim fakat doktor enfeksiyon kapmış diyip damla vermişti başına böyle bişey gelen varmı nasıl kurtulurum bu durumdan ☹️