Cansuu1 ayni seyi bugun ben dusundum. Hem aile hekimi arkadasima, hem de kendi hemsiremize sordum ikisi de ayni yaniti verdi. Biraz sonra yapilmasinda bir sakinca olmadigini soylediler. Zaten diyelim ki sizin 27 aralikta asi zamaniniz geliyorsa o zamandan sonra belirli bir zaman vaktiniz oluyormus yaptrimak icin.