Sedaeylul1 Yani öncesinde bir şey yapılmıyor aşıdan sonra 2saatte bir kontrol edin ateşi çıkarsa yarım fitil verirsiniz Paranox eğer varsa.Ben kullanmadım huzursuzluk ve ateş olmadı,önlem olsun diye de boş yere hiç ilaç kullanmadım.umarım sorunsuz atlatırsınız