funda_58 nexus kullanıyorum 2 kere kullandım çok sessiz çalışıyor, 2 kademeli buhar ayarı var başarılı bence. Ama ateş ölçeri çok kötü param çöp oldu 1.000₺ vermiştim.sürekli farklı sonuç gösteriyor. Braun aldım 3 bin tl verip, kesinlikle en iyisi. Burdan da alacak olanlara bilgi.