suheyla92 benim oğlum da 18 aylık hazirandan beri tek uykuya düşürdüm 2.uykuyu 6 7 gibi geç yapıyordu, gecesinde de baya geç yatıyordu.Günümüz uykuda geçiyordu gün içinde ve de ben de bir şey yapamıyorum ne gidebiliyorum ne de gelebiliyorum ne gezebiliyordum yaz günü,, iyi oldu tek uyku velhasıl… çok uyku sıkarsa 1saat kadar uyutuyorum çok nadiren o da dengesi şaşmasın diye…