Bizimde doğuştan beri kusma problemimiz vardı bizide başlatmıştı 3.ayda 1000tl civarında 1 ay kadar kullandım koyu kıvamlı kusmasını azaltmıştı benim bebegimin çekimi kuvvetli olduğu için Philips avent biberonla icti. Ama kusma problemi yine devam etmeye başlamıştı bende gaviscon infant toza geçtim suan 6 aylığız kusması çok çok az paket bitince bırakacağım inş sizin kusma,reflü probleminiz çok sürmez çok zor cünkü kıyafetiydi,kilosuydu,gazıydı,uykusundan uyanması vs.