Bebeğim emen bir bebek değdi sadece geceleri emerdin ben de tren yoldan elektrikli göğüs pompası aldım gelene kadar meme reddi yaşadık
Pompa gelene kadar 5-6 gün geçti geldiği gibi kullandım iki kaşık kadar süt geldi sonrası gelmedi akşam tekrar taktım süt yoktu sabaha karşı yine yaptım sütüm asla gelmedi meme ucum bile tam girmiyordu çok büyüktü cihaz başı çekimi de iyi değildi iade yaptım ama satıcı kabul etmedi iade kabul edilmiyormuş diye elimde kaldı iade kabul edilmesi için ne yapabilirim bilgisi olan var mı acaba