_kiids ben genel oldum çok memnun kaldım hiç sıkıntı yaşamadım. Benden önce 3 arkadaşım spinal doğum yaptı 3,-3,5 yaşında çocukları ama hala bel ağrısı oluyormuş, birisi bel fıtığı olmuş doktoru ameliyat demiş. Spinalde de şekersiz kahve iciliyormus ağrıyı azaltiyormus ama oda kafein sonuçta