Bebeğim 4.ayina yarın itibari ile giriyo aşırı huysuz sürekli agliyo kucak istiyo meme emmek istemiyo uyumak istemiyo gece uykud düzeni vardı dün itibari ile oda bozuldu gecede uyanıp ağladı ne kadar sürüyor nasıl çabuk atlatırız bide 10 gün önce sünnet olduk o zaman bile bu kadar aglamadi çok yoruldum yardım edin