8 ay 2 günlük henüz dişi çıkmadı. Diş etleri kabarık ama henüz patlayamadı. Normalde 21.00 da uyur 1 ya da 2 kere emmeye kalkar emer hemen uyurdu. 3 gündür saat 23.30 gibi kalkıyor bi ağlamak ile uyanıyor. Hele dün yine aynı saatlerde kalktı 2 saat aralıksız ağladı ve uyumadı. Kucağımda uyuyor gibi yatağına koyunca ya da kucaktan inince uyanıp ağlıyor. Emziği olunca sakinleşiyor biraz ama ağlarken eliyle emziği ittiriyor. Uykusuzluktan gözlerim yanıyor o dert değil kendi canı açıyor gibi. En son dayanamadım ağrı kesici verdim ama yine de derin bi uykuya dalamadı yavrum. Dişten midir ? Rahatlatmak için ne yapabilirim?