KendiEvimdeDeplasmandayim Kızım emeklemeye başladı yavaş yavaş sürekli koltuk altlarına gidiyo buralara ne yapabilirim ya kafasını çarpacak
Hiilyuss KendiEvimdeDeplasmandayim hiçbirsey yapma canım benşm ayaklar fa böyle kafası değse bile keskin degiller ve alısıyorlar oralara gitmiyorlar
KendiEvimdeDeplasmandayim mondecaidensecmeler aklıma geldi bi kaç kere yapsam korur heralde. Daha şık duran bişey yok heralde buralar için 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim nilsumm zaten gurbetteyiz ya gelen giden yok estetik bişey yapsalar keşke yine de buralar için 😂
kocbay KendiEvimdeDeplasmandayim benim koltuklarımda böyle yumuşak süngerler oluyor ya beyaz aldım koli bandıyla sabitledim sıkıca görüntü olarak gözüme çokta batmıyor sonuçta bebeklerimizden önemli değil çok sivri kafası vs gelse Allah korusun 😰
KendiEvimdeDeplasmandayim kocbay bende alacağım onlardan ya bi arkadaşta önermiş. Onlardan önemli değil tabiki ☺️
Beraninannesii KendiEvimdeDeplasmandayim Aklıma şey geldi deniz makarnasi kesip onun içine geçirmek ☺️
KendiEvimdeDeplasmandayim Beraninannesii çok mantıklı 😂 ona benzer bi şerit var ondan alayım olmazsa değeelendiririm çok sağolun 🫶☺️
deniz255 KendiEvimdeDeplasmandayim ben yastık koyuyordum. Koltuklardaki yastıkları dizmiştim oralara😂😂😂😂
deniz255 KendiEvimdeDeplasmandayim küçük yastıklar oluyor ya koltuklarda onları yatay olarak koyuyordum koltukları da birleştirmiştim u şeklinde karşıdan karşıya da kolay geçiyordu felab öyle öyle yürüdü zaten. Ama sizinkiler çelik benimki tahta. Şu trendyolda koruma bantları var onlardan alış yapıştırırsanız sizin için daha iyi olur gibi
KendiEvimdeDeplasmandayim deniz255 endoplazmikretikulumiste evet onlardan alacağım çok teşekkür ederim 🫶☺️
endoplazmikretikulumiste KendiEvimdeDeplasmandayim yapışkan koruyucu bantlar var yumuşak ped gibi metrelik bizde hala takılı durur