Anka29 kızım suan 30aylık bende 34+4 hamileyim, suan için kızım bi kardeşi olsun çok istiyor karnımı gelip seviyor, ona güzel şekilde anlatıyorum kardeşi gelince yapacağımız şeyleri mutlu oluyor, yaş farkı konusu tamamen size ve diğer çocuğunuza bağlı, bazı çocuklar gerçekten çok zor oluyor, bazıları daha uysal.. benim fikrimce benim için tam zamanı oldu, çünkü tam bazı şeylerin rahatlığına varmadan başa sardım ama o rahatlığada alışmadım, alışsaydım ikinci düşünürmüydüm bilmiyorum biraz cesaret işi ☺️ belki bi 2yıl daha zorlu geçecek ama sonrasında ferahlık görüyorum inşallah öylede oluur