Benimde sarılık riski vardı şükür evde atlattık ilk 10 gün düzenlene kadar 1 saatte bir emzirdim sonra iki saatte bir uyandırıp emzirmeye devam ettim şuan 23 günlük alarmı 3 saatte bire kuruyorum ama alarmdan önce kalkıyor bazen bazen de uyuyor ama mutlaka uyandırıp emzirip öyle uyutuyorum