asmingul487_ Ahh Ahh bacım gel sarılalım. 7 ay 12 günlüğüz neler çekiyorum miss gibi uyuyan oğlum gecenin ortalarında ağlayarak kalkmalara başladı, sürekli uykuları bölünüyor, artık ben mahvolduuum uykusuzluktan… 1 kaç hafta sürdü böyle sanırım düzelmeye başladı dün gece mesela biraz daha iyiydik en azından kalktığında emziriyorum rahatlayıp hemen dalıyor. Geçen gece 00.30 civarları uykusundan ağlayarak bi uyandı 5 dk sürdü ama o 5 dakika bana işkence gibi geldi.