Bebeğim 2 buçuk aylık şuan ve ilk aptamil pronutra kullanıyorduk sürekli kusma kaka yapamama sorunu oldu kabız değil 4 5 günde bir yapıyordu daha sonra sma optipro ya geçtim yine aynı forbiome damla kullanıyorum o da fayda etmiyor önerebileceğiniz mama var mı ne kullanabilirim yardımcı olur musunuz ne yapıcağımı şaşırdım