Merhaba kızlar. Oğlumdan net olarak duyduğumuz kelimeler şu şekilde
Anne
Baba
Dede
Ver
Git
Gel
Hadi
Allah Allah
Hadi
Döt(dört)
Bekle
Ama son günlerde farkettim ki her şeyi işaret ediyor ve ııhhhh diyerek gösteriyor ve ver falan demiyor. Bu ıhhlama ve işaret etme durumu da çok fazla bu arada. Kucaktaysa her şeyi bu şekilde eliyle işaret ederek gösteriyor. Genel olarak bizi çok net anlıyor. Evde birinin telefonu çalsın kiminse alıp ona götürüyor. Geçen ilk tıraşını oldu ve babaannesine bizi baya şikayet etti ellerini açıp söylene söylene babıldar gibi bir sürü ses çıkardı mesela. Kumandayı getir, gırgır nerede dediğimizde bulur gelir verir. Bu konularda sorun yok ama işaret olayını çok taktım. Sanki şimdiden kelimelerini etkiliyor gibi geldi. Bu aylarda normal mi ve süreci nasıl yönetiyorsunuz?