Kızlar 2 sorum var. Birincisi öğle uykusunu ortalama kaç saat yaptırıyorsunuz? Bir de beraber nasıl vakit geçiriyorsunuz? Biz bahçeli evde oturduğumuz için tüm yazı dışarıda geçirdik çünkü oyuncakmış etkinlikmiş mümkün değil benim oğlanla 😂 assslaaa oturmuyor. Boyama kitabı aldım mesela şu su konulan kalemi olanlardan. Onu bile gezerek boyuyor 😂 yemeği gezerek yiyor, koltuk tepelerinden inip çıkıyor, oyuncak ilk arabam var ona bile binmek yerine tepesine çıkıp dikiliyor, koca arabayı oradan oraya gezdiriyor kucaklayıp. Sallanan at aldım onun da tepesine dikilip bir de ellerini bırakıyor, düşüp çarpmaktan ağzı yüzü yamulacak şimdiden 😂 ve beni bu kış inanılmaz korkutuyor doğal olarak. Bu kadar hareketli bir bebek ile evde neler yapabilirim?