Evde yenidoğan ve 15 aylık iki bebek var. Bulaş riski çok yüksek dedi doktor, endişeleniyorum. Yukarı katta bizden tamamen ayrı duracak bir hafta kadar. Hem bize bulaşmasından korkuyorum hemde eşimin desteği olamayacak bu süreçte iki küçük çocukla çok zorlanacağım tek başıma 😕
Tavsiyeleriniz var mı bulaşma riskini önlemek için, ya da bana motive sözü 🥲