pag bize ilaç vermedi hava vermek için, 4-5 aylıkken biz olmuştuk kızıma bulaşmamıştı ama bizede o zaman demişti doktor, şiddetli öksürük, ateş, sarı veya yeşil sümük yoksa herhangi bi ilaç başlamıyoruz serum ile temizleyip takip edelim demişti sadece hırıltı ile temizleyip geçirmiştik. Şimdi gerek gördü doktorlar herhalde bende bilemedim ki, öyle biraz kötü olunca bizde kullanmayı sorgulayamadık🥹