susamtanem_ Cumartesi gece MR çekilecek Haydarpaşa Numune hastanesinde daha önce bu hastanede çektiren var mı benimki bel MRı kaç dakika sürüyor devlet hastanesinde çok korkunç buton bile vermiyorlar diyorlar da korktum panik atağım var 🥹
uuuuuuu susamtanem_ ben 2 hafta önce beyin mr’ i cektirdim çok korkuyordum girene kadar ama korktuğum gibi olmadı gözlerimi kapattım başka şeyler düşündüm 5 dk sürdü zaten çalışan sürekli kac dakikam kaldığını söyledi
gulguzel susamtanem_ korkulacak bir şey değil merak etmeyin Mr çok büyütülüyor öyle anlatıldığı gibi değil. Sesler çıkıyor farklı farklı korkmayın. Bir de buton yoksa bile bir sey olurs bacağını kaldır diyorlar öyle yaparsınız ama yarıda kesmeyin derim gayet kolay mr
3kedili2bebekli susamtanem_ korkmayın o hastanede cektirmedim ama devlette çok çektirdim yukarı bakın gözlerinizle o iyi geliyor bir de seslendiğinizde duruyorlar hatta korktugunuzu söylerseniz arada konuşuyorlar sakin ol şu kadar dk ksldi falan diye
susamtanem_ uuuuuuu teşekkür ederim ben MR sırası veren kadına sordum kaş dakika sürer diye 15-20 dedi sanırım bel MR ı öyle
Hiilyuss susamtanem_ daha çnce mr girmediniz sanırım. Ben cocukken girmistim devlet hastanesinde bana buton vermislerdi. Sadece inşaat sesleri gibi tak tak sesler geliyor ve sürekli ışık geçip duruyor baska bir seyi yok. Panikatagınız oldugunu girerken belirtirseniz yardımcı olurlar. Ve çeken kişi sürekli sizinle irtibat halinde zaten
mamacitaa_ susamtanem_ anladimm max yarım saat o zaman. Mecbur gireceksin kendi sağlığın için kendin için. bekleyeceksin sadece ekstra bir şey yok. Gözlerini kapat dua oku bildiğin varsa böyle böyle geçecek inşallah 🤗