gizemmeh4 merhaba. Mayıstan beri TOKİ’de yaşıyorum. Kendi evim çok şükür, Allah dileyen herkese nasip etsin.
200m2 dubleks evden geçtim. 3+1 brüt 98, net 85 m2. Önceki evim kocamandı ama o kadar düzensiz duvar+kolon yerleşimi vardı ki köşe koltuğumu kolon yüzünden biraz öne koymak zorunda kalıyordum. Yatak odama şifonyerim sığmıyordu çünkü ebeveyn banyo kapısı vardı vs vs.
Şimdi tokideyim. Bir tane koltuk takımımı başkasına verdim. Kızımın odası yoktu çünkü terasta tek oda yatak odasıydı, çocuğu komşuda bırakmış gibi alt katta yatırmak istemediğim için yapmamıştım. Çok güzel bir oda yaptım. Köşe koltuğumu diğer odaya koydum, karşısına tekli berjer. Eski sürgülü ayakkabı dolabımı da sığdırdım. O kadar güzel yerleşiyor ki eşyalar, hepsinin yeri düşünülerek planlanmış çünkü. Salonum kocaman, konsol hariç her şeyimiz sığdı. Konsolumu da Enza’dan almıştım. Mis gibi dolabı kimseye kıyamadım. Gömme lavabolu, porselen tezgahlı bir banyo dolabı yaptırdım. Aklıma gelenler bunlar, gayette sığılıyor. Hatta önceki evimde bulamadığımız sıcak ev ortamı burada var. Kocaman evi sil süpür canım çıkıyordu. 13 tane kapı siliyordum. Şimdi daha mutluyum.
Toki influencerı çok var. Takip edip eşyalarınızı kafanızda yerleştirmeye başlayın derim ♥️ hayırlı uğurlu olsun 🌸