zeynep1401 tam 15 ay önce ben de kılı kırk yarıyordum neyle başlayayım vs bir sürü kafa karışıklığı. Baktım olacak gibi değil klasik kabak haşladım az zeytinyağı püre şeklinde , sonra havuç , sonra ikisini karıştırıp verdim. Sonra avokado ezdim verdim, elma, armut haşlayıp ezip püre şeklinde verdim öyle gitti valla. Çorba önerilmiyor pek çünkü su olduğu için çoğu o yüzden mideyi dolduruyor. Tadım olmuyor yani.çorbaya daha sonrakş aylar geçersiniz ilik sulu vs..