manolyamm65 Oğlum 2 ay 24 günlük atak mi başlıyor bilmiyorjm ama dündendir meme reddi uyku kısalığı huzursuzluk var. Anne sütü tek veriyorum. Sütüm azalır diye çok korkuyorum öneride bulunun lütfen..
organikirmik manolyamm65 uyurken uyanmak üzereyken uykuya dalmak üzereyken gibi meme aldığı zamanları kollayabilirsiniz.ç
momas manolyamm65 4. Ay atağı 3.5 aylıkken başlat sizinki bir önceki atak olabilir. (4. Ay atağı çok daha kötüydü )
san1 manolyamm65 2 ay 15 günlük gündüzleri gözleri resmen açık uyumuyor sallıyorum emziriyorum yatırıyorum hemen uyanıyor geceleri güzeldi o da şimdi bozuldu belim sırtım kollarım koptu
hepyerdeyizz manolyamm65 atak şuan başlamaz ama Eme reddi uyku geriliği olur bu zamanlarda . Geçiyor zamanla 5 aylıkken azalmıştı bizde şuan 6 aylik
346789 san1 benimkide öyle. Sabah 6 da uyandı daha yeni uyuyor. Gün içerisinde uyutmaya çalışıyorum en fazla 10 dk uyuyor.
siyahsakin san1 yeminle aynisini yasiyoruz. 2.5 aylik. Aşı oldu ustune resmen kombo..6 kilo ve sezeryan yerlerim patlayacak artik kucakta bile durmuyor
mehtaptiryaki benimki altmış beş günlük dünden beri beni meme reddetti yasıyorum uyumuyor allah aşkına yardım edin ne oldu
mehtaptiryaki manolyamm65 aynı şeyleri yiyorum aslında çok dikkat ediyorum. Buna ikiniyor cikaramıyor da
manolyamm65 mehtaptiryaki gazı var bence ıkınma ondandır gaz damlası kullanıyor musunuz. Doktor önerisi ile bence başlayın
mehtaptiryaki manolyamm65 evet kullanıyorum colınox dıye bugün poposuna zeytinyağı sürdüm yine olmadı ama çok huysuz😔
arslanmomy siyahsakin acaba alının etkisi var mı biz şuan 4 aylığız 3 buçuk aylıktan beri aman allahım diyorum eskiye razıydım diyorum
san1 siyahsakin aynısı bak karnım belim kolum koptu kundak alacağım kendi kendine irkiliyor uyanıyor keşfediyor elleriyle çok hareket halinde uyuyacağı varsa da uyumuyor
Derinsmommm manolyamm65 benim bebeğim de 2 ay 21 günlük 😊 4. Ay atağı için erken daha şimdi başlamaz. 18-19. haftalarda başlıyor. Ondan önce 12. Hafta atağı var 3. Atak diye geçiyor muhtemelen onu yaşıyorsunuz.