Ahsensmom_ papatya0909 şeker hastalığı olmuyor sanırım ama ben de hipoglisemi var. Aç duramama el ayak titreme aşırı tatlı isteği ve fazla sinir
momas papatya0909 babamda var ağız kurulu acıkınca elleri ayakları titriyordu. Önce ilaç içiyordu baya içti sonra kendi kafasına göre bıraktı. Yeme düzenini değiştirdi sürekli sebze yedi ekmek yemedi pilav falan yemedi. Sonra bir gün grip gibi oldu kötüyüm dedi çarpıntısı tuttu falan meğer o içmediği dönem şeker bunun damarlarını yemiş bitirmiş kalp krizi geçirdi. Açık kalp ameliyatı oldu. Şimdi iyi ama artık insülin iğnesi vuruyor günde 3 kere
papatya0909 Ahsensmom_ Anneminde hba1c 13.6 cıktı aniden şok olduk bilmiyorduk seker hastası oldgunu. Yüksek annemdede Belirtilerde idrara cok cıkma, ve kg kaybı ile anladık
papatya0909 momas çok gecmis olsun . Sizinde yüksek miydi seker ? Annemin aclıkda yüksek cıkıyor Anneminde hba1c 13.6 cıktı aniden şok olduk bilmiyorduk seker hastası oldgunu. Yüksek annemdede Belirtilerde idrara cok cıkma, ve kg kaybı ile anladık
Ahsensmom_ papatya0909 benimkisi kilo aldıran cinsten geçmiş olsun beslenme düzeni gerekirse ilaçla tedavi olunuyor
momas papatya0909 çok şükür bende bi sorun yok ama ileride ne olur bilinmez genetik bi hastalık çünkü baba tarafında vardı demek ki babama geçti ki öyle hani tatlı falan asla yemezdi ekmek ve pilav çok yerdi