Merhaba sevgili anneler, 20 aylık oğlum sanırım el ayak hastalığı oldu. Geçen hafta burun akıntısı vardı hafif atlatıyo gibiydi bikaç gün önce ayaklarında döküntüler çıkmaya başladı ve genital bölgesinde doktora fotoğrafını attık el ayak olabilir büyük ihtimalle o dedi bugün kontrole gidicez ama başka hiç bi belirti yok, iştahı yerinde hali vakti iyi aktif huzursuzluğu yok ateşi hiç yok. Bu hastalık çok yaygın biliyorum aranızda yaşayan ve atlatan vardır tecrübelerinize ijtiyacım var. Hafif mi atlatıyor acaba yoksa git gide kötüleşiyormu?