semos1804 1 yaşından önce önerilmiyor anam babam bana mama almayıp inek sütüyle büyütmeye çalışmış düşündükçe ne cahillik diyorum sonra kilo verince mecbur kalmışlar ala ala da arı mama almışlar bu arada evde 3 kişi çalışıyor 1 emekli maaşı var evleri kendilerine ait yeni bir ev almak için ödeme yapıyorlar kıstıkları şey benim mamam bezim kendi hayatlarına olduğu gibi devam edip sadece benden kısmışlar ve ben tek çocuğum düzgün beslenemediğim için yaşıtlarımdan kilo olarak çok geri kalmışım bunu niye yazdım bilmiyorum 26 olucam yakında ama bunu duyurduğumdan beri sadece bunu düşünüp üzülüyorum çok sinir oluyorum kızıma gidip en pahalısını kullanmaya çalışıyorum durumun yokken onlar varken nasıl böyle yapmış bilemiyorum neyse yine çok sinirlendim