onceuponatime_ Hayır zorunlu değil sağlık ocakları bu şekilde zorluyorlar ama doktorumuza ayrıntılı sordum hatta dedi ki seni de arayacaklar de ki “doktorumuzun onayıyla 12.aydaki aşıyı yaptıracağız,9.ay aşı için riskli grupta değiliz” aradılar duymamisim,tekrar aradıklarında bu şekilde soyliycem sağlık ocağına