Oğlum 16 aylık, 1 aydır günlük jersey süt veriyorum. Hep anne sütü ve devam sütü içtik ama 1 yaştan sonra hiç bi markanınkini beğenmedi içmedi. Hep sağa sola verdim.. Memeyi de geçen ay kestik malesef.
Jersey sütü kaynatıp fazla kaymağını alıp, pet şişeyle dondurucuya atıyorum. Günlük içeceği miktarda çıkarıyorum. Tadını seviyor. Sizce bir zararı olur mu? Yağlı ve proteinli olduğu için