02062025 valla bende de oldu doğumdan sonra 2-3 ay sürdü. 4 aylık bebeğim benim de yeni geçti diyebilirim. fitil krem vs hepsini kullandım işe yaradığını sanmıyorum, kendim trendyoldan bez ped almıştım akıntılarım için onu kullandım normal ped kullanmadım yavaş yavaş geçti. bende uzun süre ped kullanımı yapıyor doğurmadan önce de cup kullanıyodum