Hanımlar oglum ayaga kalkınca yurumeye basladıgında sag ayagı tamamen yana kaymıs sekılde duruyor ve yurumeye calısıyor.Ayak yapısında bı sorun yok dedı doktor ama cocuk norolojı doktoruna goturecegız yıne de.Belkı sinirsel biseydır dıye.Bu sekılde bı sorun yasadınız mı? Nasıl bır yol ızledınız, nasıl duzeldı?