13 aylık oğlum ve 6 yaşında kedim var. Kedim hiç insancıl değildir pek sevdirmez zaten bebek doğduktan sonra da yanına gitmedi bir sorun yoktu. Ama 2 aydır oğlum yürüyor ve sürekli kedinin peşinde. Bir de çığlık atınca kedinin kaçtığını öğrenmiş sürekli çığlık atıp kedinin kaçmasını izliyor oyun zannediyor.
Hep anlatıyorum kediye güzel davranalım sevelim okşayalım sadece o daha bebek diyorum. Hatta kuyruğuna dokunmaya çalışınca hep tepki gösteriyorum sakın dokunma filan sesim yükseliyor.
Böyle yaptıkça oğlum kıskanmaya başladı. Kedim kucağımdaysa gelip oyuncakla vurmaya çalışıyor.
Hayır bir de benim kedim çok saldırgan. Daha önce böyle vukuatları var sinirlenince çok saldırır parçalar adamı.
Napacağım ben bunları ya? Oğlum kıskanıyor ve sevmek istediğinde kedim pati attığı için kızıyor üzülüyor. Kedim de sevdirmek istemiyor en ufak bir dokunsa sevmek için hemen pati atıyor o da az değil.
Tecrübe eden var mı sizinkiler nasıl? Anlaşıyorlar mı?