elmaliturta Tahmini 3 4 haftalık hamileyim 3 gündür kanama var çok değil öyle. Hastane gittim ya düşük olacak ya tutunacak dedi cumartesi belli olacak her şey ama çok kafam karışık benim gibi olup da hamileliği ilerleyen var mı aranızda?
Utom elmaliturta bende yaşamıştım ilk haftalarımda doktorum tutunma yada Düşük olacak gibi ibareler kullanmamıştı progestan vermişti sadece 1 ay birde ilk 3 ay ilişkiyi keselim bakalım demişti. Bununla bi alakası yokmuş ama erken doğdu 34. Haftasında dünyaya gelmişti
Esraraz elmaliturta bende yaşadım sanırım 4 haftalıktı ama hemen progeatan verdi kullandım şükür bir şey olmadı sıkmayın canınızı umarım bir şey olmaz ve ben hamileliğim boyunca kanama düşük tehlikesi yaşadım çok üzülüyordum hep bir korku en son doktorum bana yaşayacagı varsa ne olursa olsun yaşar dedi allahın takdiri dedi ve sonuc 6 aylık oglum var. Ama ben progeatan aldım agızdan ayrıca iğnesinide yaptılar iaterseniz baska doktoada görünün geçmiş olsun 🙏
elmaliturta Ysmncm Yok vermedi kesenin nerede olduğunu göremedi diş döllenme ise düşük olsun verirsem protestan besler dedi vermedi cumartesi bakacak
Mom9 elmaliturta bence vermesi lazım kese hemen çıksın ki anlaşılsın durum zaten boş gebelikse ilaçla düşürüyorlar. Amaç öncelikle sağlıklı hamileliği önemsemek olmalı bence başka doktora da danışın
elmaliturta Mom9 doktor gayet iyi canım zaten keseyi göremedi diş gebelik şeklinde tutulursa kürtaj daha kötü bence öyle olacağına vücut atıyorsa bekleyelim atsın yok normal olursa ne ala dedi bence haklı da. Benim sadece merak ettiğin böyle olup bebeği duran var mı?
elmaliturta Utom beta 577 cıktı 1500 üstünde görünüyor dedi o da cumartesi gününe geliyor ama ben kaç gündür ne yaşadığımı bilemedigim için kötü hissediyorum kendimi
Mom9 elmaliturta bende şans vermeyip progestan kullandırmayan, düşmesini bekleyen ama hayata tutunup erken doğmasına sebep olan kişiler bildiğim için başka doktora gitmenizi tavsiye ettim. 6.haftaya kadar ilaçla düşürülüyor kürtaj olmanıza gerek yok.
elmaliturta Esraraz doktorumu biliyorum bilgili bir doktor çok güzel muayene de etti ama dediği de doğru keseyi göremedi diş döllenme olacaksa vücut atmak istiyor olabilir müdahale etmemek şuan için daha doğru dedi. Allah bağışlasın yavrunuzu.
elmaliturta Mom9 kese tutunmussa kürtaj oluyor bunu da kuzenim 5 haftalıkken yaşadı biliyorum. Şuan güvenmekten başka çarem yok yine randevu alsam en erken pazartesi bakılır. Yarına çoğu yer doludur.