Kızlar 1 yaşında oğlum var malesef dolaştığı yerde yemek yiyor yerse tabi . Bir kaşık ben veriyorum ağzındaki bitince kendi geliyor ve tekrar bir kaşık veriyorum . Mama sandalyesini çok denedim ama durmuyor kalkmaya çalışıyor. Biz yemek yerken kucağımda tutmaya çalışıyorum kaçıyor hemen ve şu sıralar yine iştah kesildi bunun sebebinini de anne sütüne bağlıyorum ona güveniyor ama nasıl yemek yedireceğim bilmiyorum