Suklumaga hayır yahu yumurta önerilmez olur mu, hatta beyazı da verildikten sonra her gün bir tane yumurta öneriliyor bebeklerde. Beyazı için genelde 1 yaş bekleniyordu, dediğim gibi o da artık çok fazla önerilen bir durum değil, kızamık aşısı için önden tüketilmesini istiyorlar artık. Hatta doktorların genel anlayışı bu aralar 6 ayda şu 9 ayda bu 10 ayda şu yenirden ziyade mevsimi olan her şeyin yenmesi gerektiği yönünde bal şeker tuz hariç.