Ben de şu şekilde yapıyorum 3.04 tane soğan bir baş sarımsak bunları kavuruyorum bol yağda daha sonra salçasını ekliyorum domates salçası üzerine de pirinç ve bulguru karıştırıp pirinç bulgurdan daha fazla oluyor bu arada o şekilde kavuruyorum Pulbiber karabiber tuz ekliyorum hafif kavurduktan sonra biraz da sıcak su koyuyorum hafif diri kalacak şekilde içip bu şekilde hazırlıyorum