Kızlar merhaba bebeğimin ağzında pamukçuk oluşmuş ben süt kalıntısı zannettim farkedemedim. İki üç gündür huzursuzdu. Benimde göğsümde aşırı kaşıntı ve yanma var sanırım bana da geçti. Doktora gittik mikostatin ve karbonat verdi. Sorun şu ki benim sütüm az olduğu için mama ile besliyordum çocuğum şuan biberon kabul etmiyor şırınga ile veriyim diyorum ağzını kapatıp kitliyor. Emziriyorum iki gündür ama yeterli besini alabiliyor mu endişeliyim normalde hem emzirir hem mama alırdı. Çok mutsuzum nasıl düzelir. 28 günlük bu arada uyuyor mesela aç uyuyor düşüncesiyle kahroluyorum