Ya çocuğum 28 aylık bu zamana kadar iyidi uykusu son 2 3 haftadır gece kalkıyor yanınmıza gelip yatıyor bende alışmasın diye istemiyorum yatırıyorum yatağına uyuyor yine geliyor bazen ben yanında duruyorum öyle uyuyor odamız bir bu arada hala oda yokluğundan niye böyle yapıyor anlamıyorum bu durumu yaşayan varmı neler yapıyorsunuz ??