Canım anneler sakin olun ek gıdaya başladığımız için hazımsızlık yaşıyor olabilir, üşüyor olabilir ya da sıcakliyor olabilir diş sancısı çekiyor olabilir ama bana kalırsa atak kızım da sekiz aylık oldu bizde bunları yaşadık ve çok şükür azaldı. Gece her uyandığinda müdahale etmeyin mesela onun basının yanına sizde başınızı koyun ona temas edin bu şekilde debelenip yeniden uyuyabilir yani hemen memeyi vermeyin derim, sağlıcakla kalın 🌸