Siz cocuklarınıza yemeklerin yanında neler içiriyosunuz benim bebeğim 13 aylık , kahvaltıda karadut özü suyla karıştırıp içiriyorum bazen öğünlerinde ayran yapıyorum bazen ıhlamur yapıyprum hiç çay vermedim vermeyi düşünmüyorum bunlar dısında öneri istiyorum